08 Februari 2010

i want size not a cutting!

adehh.
mesti ramai yg tak tahu nie.
tajuk pun korang da pening.

korang xkan tahu lau korang bukan jenis yg 'pencinta besi'.
hahaha.

ramai jumpa aku dan cakap.
"eh syafiq! ko da kurus. ketara wehh"

hah? serius ke.
damn!
tapi memang betol la kot.
skang neh aku agak kurang makan.
aku tak tahu apsal.
tak selera kot.
tapi memang da lama la 'encik besi'
aku dok diam2 kat bawah katil tuh..
adehhh!

tapi takpe.
aku mahu 'membesar' kembali.
aku da start pun.
tekan tubi sebelum dan selepas mandi.
hari ni.
sorry guys!
aku mahu 'beradu' awal.
means aku tidak 'berada di talian'.
esok bangun pagi.
teka lah apa aku nak buat?
ahahahaha :P

tengok lah.
kalau da dapat.
boleh try mintak PT kot.
hahaha.
bagi aku masa.
at least dalam.
sebulan.

yeaghhh!

p/s : sepatutnya entri ni ada pix 'rakan2 besi sewaktu di ILP'. tapi berukband aku kritikal. so korang rugi tak dapat tengok! wakaka :P

1 ulasan:

tumbuk angin!