19 Mac 2010

Asyik Dengan Langsuyr.

yeaggh.
setelah hampir seminggu.
akhirnya...

Orang Timur The Gig.
walaupun dibarisi
secondxcombat
kids on the moove
sick society
etc etc
tapi bukan itu yg menarik aku kesana!



LANGSUYR.
nama ini yg menarik aku ke 1cafe ahad lepas.
penantian aku berakhir
pada jam 1145 malam.

lantai 1cafe yg hampir kosong pada aksi sebelumnya.
kembali penuh.
living legend beb!
aku pernah terbaca
ada album Langsuyr
yg dilelong di e-bay
dengan harga tinggi.
dan nak tau siapa pembelinya?
mat salleh!

berbalik pada Langsuyr.
mereka Tight malam tuh.
walaupun bukan dengan original line-up.
'stage persona' azlanthor yg menawan.
lihat bahunya.
haha.
selepas empat lagu.
aku menjerit..
SUNUUUUT!
tapi hampa.
kata azlanthor,
malam ni lagu-lagu lama sahaja.
tapi nampaknya selepas satu lagu lain.
mereka memainkan sunut!
aku teruja.
yea lah!
diorang tunaikan permintaan aku.
dekat 1230.
gig berakhir.

dan diluar nampaknya hujan.
terpaksa tunggu.
tapi aku redah jugak.
130 am masih tak henti.

dan esok..
hasilnya.
12 tgh
baru aku masuk ofis!

Terima Kaseh Langsuyr.

RESPECT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tumbuk angin!