08 Mac 2010

Pengakhiran Keserabutan

hari ini 8 mac 2010.
pengakhiran pada Tiga Hari yg penuh dengan keserabutan.
kerana di sebalik..
gelak tawa dan senyuman.
masih terdapat kebocoran dengan..
konflik persahabatan di sini-sana.

apakah aku hidup untuk menjaga perasaan orang sekeliling sahaja?
perasaan aku macam mana hah!
f##k. f##k. SH#T f##k SH#T!

Kronologi Peristiwa Tiga Hari ;-

Jumaat 5 Mac 2010.

bangun awal pagi setelah pulang lewat malam tadi.
sessi bersama Fad dan gadesnya..
melayan Designer Drugs.
ke tempat kerja.
hari nie sampai 6pm sahaja.

9.30 malam.
Mel baru sampai di puduraya.
terima kaseh buat Kid dan Ayen.
kerana teman aku ambil Mel.
Kid jugak menangguhkan 'pertemuan pentingnya'.
aku terharu masa ko cakap.
"ko kawan aku pique, lagi penting!"
lepak di Kitaro.
faiz.azam.ayen.kid.
lagi dua orang aku tak ingat nama. maaf!
kemudian kakak Mel ambil dia bawak pulang.
so maknanya tak perlu susah payah nak hantar
dia ke Sunway dengan bantuan Kid.
kemudian kami ke Taman Melati.
kemudian ke Dataran Merdeka.
Ayen kata kali pertama di situ.
yah.
5.00 am di rumah.
Terima Kaseh Kid.

6 Mac 2010
banyak kali aku terjaga.
tapi rasanya 2.30 ptg baru aku betul-betul bangun!
mandi.
pengantin dah sampai dengan kompang.
Asyurol.
kakak dia kahwin hari nie.
mandi dan bersiap.
dslr ku bawa turun.
makan dan beberapa keping gambar diambil.
(di saat bateri nazak dengan charger yg dah rosak! dem.)

seterusnya.
hanya berselipar.
aku ke bukit yg xde bintang.
bertemu faiz, mia dan nurul di Kitaro.
dan terus ke times square.
yea.
aku nak ambil Mel.
selepas itu mama Linda belanja Papa John.
Thanx Auntie!
berjalan-jalan.
tapi aku perasan linda buat muka dengan aku.
sampai di pavi.
aku jumpa nashriq.
Dem! Dem! Dem!
then Farah nampak aku dan lari.
aku terpinga-pinga dan tak faham.
aku tarik Mel.
bawa dia tonton Niyang Rapik.
selesai hampir jam 8 pm.
Linda nampaknya dingin dengan aku.
Kid pulak bagi soalan terakhir nak ke PD atau tidak?
maaf Kid.
sejak semalam memang aku tak rasa nak pegi pun.
Mel aku kena hantar ke kl sentral.
kerana kak ayu nya yg letih menunggu di klcc,
dah pun sampai di kl sentral.
selamat hantar mel ke klsentral.
aku kembali ke bb.
aku tak selesa.
dan aku pulang awal.
sessi Joget Lambak di ppr pantai ria.
sekadar melihat.
balik bersihkan diri.
aku turun kembali.
dan kemudian aku ke cloth n clef.
beberapa orang kawan-kawan KJRM.
aku jumpa di sana.
setelah selesai.
pulang dan tidur.
yah.
awal sikit.
3.30 am.

7 Mac 2010

faiz memanggil aku pada 12 tgh.
aku dengan suara mamai.
hanya cakap aku sampai lewat.
di Malaysian Metal Warrior.
sebab hari nie Mel pulang semula ke Segamat.
5.30 pm Mel sampai.
setelah beli tiket.
kawan-kawannya tinggalkan Mel dengan aku.
yeah. bas 630 pm ke Segamat.
masa menunggu di habiskan sebaik mungkin.
sebab lepas nie.
aku tak tahu bila lagi Mel akan turun kl.
dan aku ke Malaysian Metal Warrior.
aku jumpa Celine dan Fahmi.
faiz dengan adek kat dalam.
nampaknya aku tak masuk.
sampaila aku nampak Tulang.
nara dah menyorok di belakang.
sebab nampak adek.
aku pun ke belakang.
da menegur mereka.
masa tu adek dah bertengkar dengan nara.
tapi situasi masih terkawal.
aku minta diri dan kedepan kembali.
kemudian.
sesuatu menarik aku kebelakang kembali!
aku tarik adek.
sebab nampaknya dia dah tak dapat kawal marah.
yeaggh!
aku dapat lihat
Mistik depan mata!
shewolves dan antacid.
kemudian ke Ukhwah.

rasanya kan aku dah lupa semuanya.
sampaila di kala aku kesedapan menikmati
nescafe ice...
Faiz cakap,
semalam semua orang bengang dengan kau!
dem! dem! dem!
semuanya berputar kembali.
dan aku balik.
terbaring.
dan semua yg aku tulis di atas.
umpama "playback"
apa yg aku rasa.
hurm..

beban.

1 ulasan:

tumbuk angin!