27 Ogos 2010

Entri Bernombor.

satu.

maaf la. belog ni bukan hari-hari hapdet. ok?
maaf la. tak selalu aku nak cerita apa aku buat kat sini. (tapi, kadang2)
maaf la. aku bukan penulis hebat.
maaf la. kewujudan blog ni, atas tujuan apa pun aku kabur.

maaf la. maaf la. maaf la.
eh! eh! berapa banyak maaf. macam la aku buat salah!
sekali kau orang kata " Eh mamat ni. Bajet pulakkk. Sape tah nak baca cerita dia!"

dua.

kawan perempuan. ok aku ada dia.
kawan perempuan. pasang surut.
kawan perempuan. eh ntah aku tak tahu nak cerita panjang!

tiga.

esok sabtu. kerja jugak!
esok sabtu. kawan ofis ajak berbuka + kawan groupie ajak berbuka sama. (Argh sudah!)

empat.

kena faham ni ye.
aku makin malas nak blogging sangat. sebab banyak sangat benda yg aku fikir.
aku lagi banyak membaca. mungkin juga tinggal komen kalau mahu.
santai je baca kisah harian kau orang. gelak sorang-sorang.
serius bila lalu blog yg aku kena baca dan fikir untuk faham.
tapi takpe kan? sebab berbaloi. ilmu tuh

lima.

Aidilfitri makin dekat.
merdeka minggu depan. (merdeka dah ke?)
biasa sahaja semua.

*bercampur-campur.

gambar takde kena mengena.

4 ulasan:

  1. baju raya kau dah siap belum

    BalasPadam
  2. u don't stop blogging tahu !
    i read yours :)

    BalasPadam
  3. haha. memang serabot.
    but, i loikeeeee<3

    BalasPadam

tumbuk angin!