14 September 2010

Aidilfitri.

5 syawal dah hari ni.
kuala lumpur dah mula sesak.
flat lengang dah mula bising kembali.
yah!
family aku baru sampai tadi.
sungguh aku jelez!
dengar trip dia orang. Bagan Serai - Selama - Padang Rengas.
sedangkan aku.
seorang diri kat rumah, hari-hari tuggu rumah mana nak serang.
tahun ni sejarah beb!
cirit-birit. padan muka aku.
makan campur-campur kan.
biarlah lambat dan ringkas asal aku ikhlas.

Selamat Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin.

p/s: entri ni mcm diari kan? pegi mampus ah! gambar pun takde kali neh.

4 ulasan:

  1. sape suruh mkn cmpur2..
    padan muka..
    :P

    BalasPadam
  2. tidak berdosa kalau takda gambar

    BalasPadam
  3. Weh lu orang Padang Rengas ke apa? Ah sudah! Sekampung pulak dah, muahaha.

    BalasPadam
  4. opah gua selama...bagan serai tuh tempat gua shopping!

    BalasPadam

tumbuk angin!