01 Januari 2012

Selamat Datang 2012 Masihi

tahun ni takde rumusan pasal tahun sebelumnya iaitu 2011.
aku malas nak tulis panjang, lagipun.
tahun da berlalu kan?
kita buka buku baru jela okayyy :)

2012.
okay macam biasa aku tak pernah ada azam baru ke apa lan***!
sebab bagi aku dia macam, selalu orang cakap
"aku tak sambut hari ibu, sebab setiap hari adalah hari ibu,
 sebab aku sayang mak aku!"
sama juga macam azam, tekad atau pun cita - cita.
takde azam, cuma ada beberapa benda yg aku nak ubah dan tambah sikit la.

*kerja baru (lagi?) dengan gaji baru! yeahh. dengan disiplin dan komitmen 110%

*saya akan jadi anak dan abang sulung, dan kekasih hati yg lebih baik,
  dengan meminimakan aktiviti sosial dan lebih banyak menghabiskan masa
  bersama keluarga dan buah hati tersayang! (u guys know who u are)

*kerja baru nanti akan menuntut kesabaran dan komitmen yg tinggi,
  memandangkan bekerja waktu shift dan tiada cuti hujung minggu,
  bermakna aktiviti bermuzik, ber gig, sewaktu dengannya akan diminimakan.

*memandangkan kerja baru gajinya juga lebih tinggi,
  maknanya aku akan fight to earn more!
  ada dua benda yg aku berhajat nak dapat tahun depan :-
  -sebuah rumah. ya! rumah.
  -Kawasaki D-Tracker 250SF. weehuuuu~

*tiada lagi alasan untuk meninggalkan solat. ingat syafiq! solat tiang agama,
  ia mempengaruhi hidup kau tahu tak.

*syafiq ibrahim will be back on dirt motocross!

*dan akhir sekali. aku nak buat lesen D. kereta laaa. senang sikit nak
  bawak mak aku  berjalan nanti, bila abah kerja kan.

2011 berlalu pergi, meninggalkan segala macam kenangan.
2012 datang, ayuh berlari tempuhinya!
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tumbuk angin!