28 Oktober 2013

NIkmati Hidup.

menjelang tahun ke 25.
aku makin selesa,
selesa tak bermaksud aku dah punyai segalanya.
selesa tak bermaksud aku perlu berhenti memerah keringat dan berehat.
selesa tak bermaksud aku kena enjoi parti sampai pagi...

selesa pada aku.
hidup tanpa tekanan.
hidup tak perlu fikir masalah.
hidup tanpa ikatan dengan not not neraka....

ya aku hampir saja.
punyai segalanya.

dengan izin tuhan.
aku akan terus senyum tanpa ada rasa curiga.
aku akan terus senyum dan terus bekerja.
aku akan senyum dan terus usaha...........

demi keluarga
demi sahabat
demi masa depan yang...................  Cerah.

Dengan nama Allah yg Maha Pengasih lagi Maha Penyanyang.
sujud syukur pada Mu
atas semua nikmat ini.

aku.
tak layak ke syurga Mu
namun aku tak mahu ke neraka Mu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

tumbuk angin!