01 Jun 2010

Original.

Pagi selasa yang biasa.
sedang aku leka menaip di depan pc..
Eh! silap.
komputer pejabat.
haha

suatu gegaran kecil telah berlaku.
lantas aku mancapai dan memicit,

Jenn AKD -
gambar tu ko edit tak?
atau bagi bodoh je
sent:
10:55:55
1.Jun.2010

aku -
original copy.aku tak suka
edit gambar.Apa yg aku snap,
tu yg ko dapat.Ada masalah ke?
Style aku memang camni
sent:
10:57:20
1.Jun.2010

Jenn AKD -
tak ada apa-apa salah..
Just nak tanya je.. Sebab
shah yg buat cover, dia nak
original punya gambar..
Takut nak edit susah
sent:
11:00:33
1.Jun.2010

aku -
haha. Oke :D
sent:
11:00:35
1.Jun.2010

ok.
nak tau apa kesimpulannya?
aku adalah seorang tukang tangkap gambar
yg tak suka mengedit gambar.
apa yg aku tangkap,
itulah hasilnya!


P/s : sesiapa memerlukan tukang tangkap gambar,
boleh berhubung dengan aku.
aku jamin!
harga paling murah yg kau orang tak kan dapat
kat tempat lain.
tak percaya?
tanya Encik Jenn.

5 ulasan:

  1. hantar surat ke :

    syafiqxsaifullah@gmail.com

    dengan kadar segera!

    BalasPadam
  2. weh weh aku memerlukan photographer untuk majlis khatan. HAHAHHAAHHA okay tak saja bergurau

    BalasPadam
  3. agk2 kn gmbr aku yg tok megazine revo tu ade lg x?
    bile heh bleh dpt? heeeee~

    BalasPadam

tumbuk angin!