13 Ogos 2010

Dah Tiga Hari.

Tak terlambat kan nak ucap?

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.
Selamat Berpuasa!

ohh. sayu je rasa.
ingatkan aku sorg je,
tapi ramai lagi kot?
bila tiba bulan Mulia ni.
'Angin Perubahan' tu tiba-tiba datang.
harapnya Istiqamah la kan.

ok.
dah 3hari kita jalani ibadah puasa.
selamat pun.
2hari aku demam sebenarnya!
tapi buat tak tau je.
macam takde apa.

dugaan kuat jugak..
tapi selalu bila nak marah, mencarut ke,
mesti ingat.
eh Puasa!
bagus kan? kan?
tu belum masuk dugaan bab 'perhiasan dunia'.
sabar.sabar.

lagi satu nak cerita.
aku tak tahu la perasaan ni.
tapi bila aku dapat msg 'dia'.
walaupun aku tak dapat balas,
tapi aku dah senyum sorg2.
peduli la org nak kata gila ke apa!
ok. sayang 'dia'
aku suka betul bagi dia berteka-teki pasal benda2 macam ni.
relax je.
kalau jadi,
tak kemana.

kerja dan puasa.
sabar. sabar.

p/s: mak aku masak nasi ayam hari ni.
Jom bedal lagi!

5 ulasan:

  1. gila senyum sorang sorang !

    BalasPadam
  2. haha selamat berpuasa fiiiiiq :D

    BalasPadam
  3. bgus2..
    atleast bulan nie ko jadi dak baik gak

    BalasPadam
  4. memang lelaki macam ni ke?

    macam orang msg saje2 suke2 tk reply -_-
    lepas tu org biar lame. gedik balik.
    tak matang betul :P

    BalasPadam

tumbuk angin!