24 September 2010

Senang Je Kau.

kata macam-macam pasal aku.tuding jari  kat aku.
salahkan aku.
menidakkan, mematahkan segala apa aku beritahu.
kau terus-terang,
tapi kau sebenarnya tak kenal aku.

ye aku begini dan aku juga begitu,
mungkin salah aku,
kerana tak mungkin aku nak lafaz,
sesuatu yang sebenarnya aku maseh tak pasti.


memang aku tak sedia.
aku mahu masa untuk kenali diri kau, kau dan kau.
tapi kau pintas aku.
nampaknya memang kau damba kaseh sayang dari lelaki.
nak kata macam mana pun,
perempuan tetap akan jadi perempuan.
yang lembut hatinya,
yang damba kasih sayang,
terima dia untuk penuhkan hati kau.


selamat bahagia.
dan aku.
terus begini.
menerus dan mencari kehidupan.
sebab aku tak punyai segulung ijazah.
masa depan aku,
adalah keluarga aku.
chenta?
belum lagi.


tak mau lagi.


p/s: kau jangan cakap je syafiq.

5 ulasan:

  1. terima kasih
    =)
    kau pun takkan faham aku.

    BalasPadam
  2. gua try rap ok gak

    kah kah kah

    BalasPadam
  3. situasi kita ni,kita dah macam sekapal sekarang ni dude!

    BalasPadam
  4. puitis hang ni. haha
    skate pagi pagi lah. aku takboleh main petang.
    sbb malam ada klass. haha

    BalasPadam

tumbuk angin!