15 Disember 2010

Bicara Sama Hati.

bangun 150 am.
sikit bicara sama hati.

Sang Hati : " Lu bila nak cari mambang bhai? curi gua. Gua dah lama kat sini sorang. Bosan macam gampang!"

****** : " Babi. Lu Relax sikit boleh? Lu ingat cari mambang macam zaman sekolah. Gua nak betul betul      punya. nak bawak kenal dengan mak gua. Boleh kumpul duit ajak kahwin! hahahaha "

Sang Hati : " Arh lu! Dah dekat Dua Tahun. bukan singkat beb. Lepas sorang- sorang blah. skang ada sorang kan?
dia okayh je gua tengok. Gua dah sayang sama itu mambang lah. cepat lah sial lamar dia "

****** : " hati aku. kau dengar elok-elok. Dalam kepala gua, cuma ada dia. Gua sayang dia. Gua penat nak mencari dah. Lu pun tahu, gua dah ada tarikh. skang tak lama je lagi, so gua kena manfaat masa yg ada untuk kenal dia"

Sang Hati : "ok la tuan. Tapi kali ni betul punya ok? sebab gua dah  keras tahu. betul-betul sikit haa. Gua yakin dengan lu. Dia lah orangnya. Ingat syafiq. .kalau yg ni tak jadi juga, janji yg kau pecahkan sebab dia hadir, kau kena tunaikan! remember this? one of the 102 RULES OF BEING HARDCORE KIDS :- BE TOUGH AT ALL TIMES. NO FALL DOWN, STAND AND FIGHT!

5 ulasan:

  1. semua orang wish good luck.hah kita nak cakap apa?? hahha:) menanti sajalah .

    BalasPadam
  2. if we fall down, we fall together!

    muka hardcore jiwa taman babylon!

    BalasPadam

tumbuk angin!